Przejdź do głównej zawartości

Inteligentny Transport: doświadczenie edukacyjne

Michelle Foster

ITS America 2012 – dzień pierwszy był świetnym początkiem trzydniowej imprezy. Mieliśmy wiele zainteresowanych osób i ekscytujące było dla mnie porozmawianie z nimi o naszych kompleksowych rozwiązaniach Ethernetu przemysłowego.


Było to również wspaniałe doświadczenie edukacyjne. Mogłam zobaczyć zobaczyć Svena Burkarda, naszego menedżera rozwiązań do zarządzania siecią przemysłową i Steve'a Bowlesa, naszego południowo-wschodniego regionalnego menedżera ds. Linii produktów GarrettCom. Ich wiedza na temat naszych produktów Ethernet i ich korzyści dla branży transportowej jest imponująca.
Na przykład, czy wiesz, że Hirschmann jako pierwszy zaoferował wysokiej jakości zestawy kabli przemysłowych Ethernet z technologią bonded-pair Belden? Jego solidna konstrukcja zapewnia do 60% więcej siły ciągnącej - idealna dla branży transportowej.

Lub, że portfolio produktów Hirschmann, GarrettCom, Belden i Lumberg pozwala nam angażować się w szeroką gamę zastosowań transportowych. Jednym z zastosowań jest zarządzanie ruchem - gdzie nasze przełączniki znajdują się w tej samej obudowie sterownik.

Nie tylko angażujemy się w przestrzeń inteligentnego transportu, ale możemy również wspierać pokładowe zastosowania samochodowe. Mamy przełączniki, które mogą wytrzymać ekstremalne wibracje. Wykorzystują nasze dekodowane okrągłe złącze M12. Zapewnia większą odporność na wibracje - coś, co działa bardzo dobrze na potrzeby kolei.


Prawdopodobnie wiedziałeś te wszystkie rzeczy, ale ja z pewnością nauczyłem się czegoś nowego!
Jesteśmy tutaj jeszcze przez kilka dni na stoisku #222. Chcielibyśmy podarować komuś iPada - jeśli jesteś na wystawie, zatrzymaj się i daj nam znać, że czytasz nasz blog, a weźmiesz udział w naszym losowaniu!

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, wątpliwości czy uwagi, zapraszamy do kontaktu! Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00.
Tel: +48 32 256 25 33
E-mail: info@pf-electronic.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ethernet przemysłowy a zwykły Ethernet: dlaczego to ma znaczenie?

Sylvia Feng Środowiska przemysłowe są trudne. Mówię o oleju, kurzu, wodzie i wysokich temperaturach. Środowisko, w którym działa wiele obiektów przemysłowych, znacznie różni się od budynku biurowego lub sklepu detalicznego. Mimo to oczekuje się, że wiele (pozornie) podstawowych funkcji będzie działać płynnie, pomimo tych warunków. Fabryki muszą mieć możliwość przesyłania danych z jednej maszyny do drugiej i muszą mieć możliwość polegania na kablu, aby działał w ekstremalnych warunkach. Jednym z obszarów, który może wywrzeć niesamowity wpływ na producentów, zarówno pozytywnie, jak i negatywnie, jest niezawodność, bezpieczeństwo i siła ich kabla sieciowego. Po prostu użycie dowolnego kabla Ethernet nie będzie działać. Zwykłe urządzenia, które mogą działać dobrze w warunkach biurowych z kontrolowaną temperaturą, nie wytrzymają ekstremów środowiska przemysłowego. Oto świetna analogia: jak niedorzeczne byłoby umieścić pingwina na pustyni? Wszysc...

Nowa parametryzacja - „IO-Link bez skomplikowanej części”

Artjom Bil Co to jest IO-Link? Technologia IO-Link, oparta na standardzie IEC 61131-9 dla sterowników programowalnych, umożliwia komunikację między inteligentnymi czujnikami, siłownikami i sterownikami PLC wszelkiego rodzaju. Odegrała ważną rolę w praktycznym gromadzeniu i monitorowaniu danych produkcyjnych. Ten nieoceniony przepływ informacji daje producentom możliwość ciągłego dostrajania swojej działalności, optymalizacji jakości i wydajności oraz minimalizacji przestojów. Jako taka jest podstawową potrzebą komunikacji na poziomie lokalnym i umożliwia przejrzystość danych w ramach Przemysłowego Internetu Rzeczy . Można by pomyśleć, że operatorzy przemysłowi pokochaliby technologię IO-Link . Niestety, w rzeczywistości jest to stosunek miłość/nienawiść. Wielu użytkowników uważa, że ​​technologia IO-Link jest świetna, dopóki nie będą musieli zarządzać bibliotekami parametrów urządzeń IO-Link w sieci. Może to stać się bardzo skompliko...

Single Pair Ethernet idzie naprzód

Uwe Widmann Jak sama nazwa wskazuje, Single Pair Ethernet (SPE) wykorzystuje tylko jedną parę przewodów do przesyłania danych, w przeciwieństwie do dwóch par, które od dawna są standardem w większości okablowania Ethernet używanego na całym świecie. Potencjalne korzyści wynikające ze zmniejszenia „wnętrza” kabla nawet o 75% są dość intuicyjne: zmniejszona waga, obniżony koszt, mniejsza powierzchnia, łatwiejszy montaż itp. Oczywiście potencjalne wady mogą być równie intuicyjne – zredukowana wewnętrzna struktura kabla może oznaczać krótszy zasięg i niższe prędkości transmisji danych. Na szczęście istnieją pewne zastosowania, w których krótszy zasięg i niższe prędkości transmisji danych nie stanowią problemu, i to w jednym z takich zastosowań - okablowaniu samochodów do przesyłania informacji o czujnikach i diagnostyce oraz komunikacji pokładowej - po raz pierwszy z powodzeniem sprawdzono Single Pair Ethernet. Rzeczywiście, nowoczesny samochód może mieć tysiące połącz...