Przejdź do głównej zawartości

Do kogo zwracają się klienci, gdy maszyna nie działa?

Chris Long

Biorąc pod uwagę złożoność i inteligencję maszyn przemysłowych, klienci próbują uruchomić zepsutą maszynę i zrobić to tak szybko, jak to możliwe. Początkowo koncentrują się na rozwiązywaniu problemów z maszyną. Większość tego procesu może być czasochłonna, biorąc pod uwagę złożoność ogólnego projektu maszyny i zainstalowanej sieci. Więc do kogo zwracają się klienci? Początkowo zwrócą się do producenta, który zbudował maszynę, aby pomógł im w jej uruchomieniu.


Więc co się dzieje ze wszystkimi straconymi produktami i wydajnością? Klient będzie chciał wiedzieć, co spowodowało awarię i jakie kroki zostały podjęte w celu wyizolowania i naprawienia problemu. Powiedzmy, że producent maszyny stwierdził, że problemem jest wadliwy czujnik. Po dalszych badaniach stwierdził, że to nie czujnik jest uszkodzony, ale połączenie lub kabel łączący czujnik z zastosowaniem uległy zwarciu.

Jeśli utratę produktów i wydajności można powiązać z konstrukcją maszyny, wówczas klient najprawdopodobniej zwróci się do konstruktora maszyny. Jeśli nie, klient musi ustalić, czy w rzeczywistości było to spowodowane przez jakiś wewnętrzny problem. Przykładem może być to, że połączenie między czujnikiem i kablem nie zostało bezpiecznie zamocowane.


Konstruktorzy maszyn i ci, którzy ich używają, mogą wyeliminować te niuanse, upewniając się, że określone elementy są certyfikowane zgodnie z wymaganiami środowiska, w którym działają. Bezzakłóceniowe systemy łączności i systemy I/O zostały zaprojektowane w celu ograniczenia tych niuansów, a także przyspieszenia procesu rozwiązywania problemów.

Ray DiVirgilio, menedżer rozwiązań dla naszej marki Lumberg Automation, stworzył raport, która dotyczy bezzakłóceniowych systemów I/O. Przygląda się tam zaletom systemu z uwzględnieniem zawsze ważnego tematu ROI.

Zobacz i daj nam znać, co myślisz o ROI i do kogo się zwracasz, gdy maszyny zawodzą, w komentarzach poniżej.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, wątpliwości czy uwagi, zapraszamy do kontaktu! Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00.
Tel: +48 32 256 25 33
E-mail: info@pf-electronic.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ethernet przemysłowy a zwykły Ethernet: dlaczego to ma znaczenie?

Sylvia Feng Środowiska przemysłowe są trudne. Mówię o oleju, kurzu, wodzie i wysokich temperaturach. Środowisko, w którym działa wiele obiektów przemysłowych, znacznie różni się od budynku biurowego lub sklepu detalicznego. Mimo to oczekuje się, że wiele (pozornie) podstawowych funkcji będzie działać płynnie, pomimo tych warunków. Fabryki muszą mieć możliwość przesyłania danych z jednej maszyny do drugiej i muszą mieć możliwość polegania na kablu, aby działał w ekstremalnych warunkach. Jednym z obszarów, który może wywrzeć niesamowity wpływ na producentów, zarówno pozytywnie, jak i negatywnie, jest niezawodność, bezpieczeństwo i siła ich kabla sieciowego. Po prostu użycie dowolnego kabla Ethernet nie będzie działać. Zwykłe urządzenia, które mogą działać dobrze w warunkach biurowych z kontrolowaną temperaturą, nie wytrzymają ekstremów środowiska przemysłowego. Oto świetna analogia: jak niedorzeczne byłoby umieścić pingwina na pustyni? Wszyscy wiemy, że pingwiny nie

Redundancja sieci dla komunikacji dzisiejszych podstacji

Tim Wallaert Czy kiedykolwiek podałeś tylko jeden numer telefonu, pod którym będzie się można z Tobą skontaktować, komuś, kto koniecznie będzie musiał się z Tobą skontaktować w nagłym przypadku? Prawdopodobnie nie. Gdy absolutnie krytyczne znaczenie ma to, żeby wiadomość do Ciebie dotarła, na wszelki wypadek zostawiasz drugi numer jako dodatkowe zabezpieczenie. Twoja sieć przemysłowa nie jest inna. Aby uniknąć ryzyka i kosztów awarii systemu i przestojów, upewnij się, że komunikacja (i operacje) są ciągłe dzięki sieci rezerwowej lub redundantnej. Więc gdzie powinieneś wdrożyć redundantną sieć? Gdyby koszt nie stanowił problemu, zrobiłbyś to wszędzie. Ale miejsce, w którym naprawdę ma to znaczenie, to takie, gdzie pojedynczy punkt awarii może zniszczyć całą komunikację. Liczbę pojedynczych punktów awarii można zminimalizować dzięki odpowiedniej segmentacji sieci. Dzielenie dużych sieci na mniejsze grupy poprawia łatwość zarządzania, niezawodność i obsługę. Pomaga tak

W jaki sposób wibracje, hałas i przesłuch mogą powodować przestoje

Jeremy Friedmar Trudne środowiska wymagają wytrzymałych produktów Wibracje i hałas są powszechne w środowiskach przemysłowych, takich jak produkcja i transport kolejowy. Huk linii montażowych może zakłócać transmisję danych, a złącza mogą stać się luźne. Zastanów się, ile wibracji występuje, gdy wagon jedzie do miejsca docelowego. Środowiska takie jak te wymagają solidnego produktu. Oto świetna analogia: jak absurdalnie byłoby, gdyby zespół rockowy ćwiczył w bibliotece? Byłoby to nie tylko zakłócające, ale całkowicie uniemożliwiałoby normalne funkcjonowanie. Wibracje i hałas w bibliotece byłyby nie do zniesienia dla osób pracujących w tej przestrzeni. W przypadku środowiska przemysłowego głównym skutkiem zarówno hałasu, jak i wibracji jest utrata sygnału. Ma to szczególne znaczenie w przypadku okablowania Ethernet ze względu na fakt, że może powstać wyższy bitowy poziom błędu, co jest szkodliwe dla sieci komunikacyjnej wymaganej dla czasu pracy bez przestojów. Wpł