Chris Long
Biorąc pod uwagę złożoność i inteligencję maszyn przemysłowych,
klienci próbują uruchomić zepsutą maszynę i zrobić to tak szybko, jak to
możliwe. Początkowo koncentrują się na
rozwiązywaniu problemów z maszyną. Większość tego procesu może być czasochłonna, biorąc pod
uwagę złożoność ogólnego projektu maszyny i zainstalowanej sieci. Więc do kogo zwracają się klienci? Początkowo zwrócą się do
producenta, który zbudował maszynę, aby pomógł im w jej uruchomieniu.
Więc co się dzieje ze wszystkimi straconymi produktami i
wydajnością? Klient będzie chciał wiedzieć, co
spowodowało awarię i jakie kroki zostały podjęte w celu wyizolowania i
naprawienia problemu. Powiedzmy, że producent maszyny stwierdził, że problemem
jest wadliwy czujnik. Po dalszych badaniach stwierdził, że to nie czujnik jest
uszkodzony, ale połączenie lub kabel łączący czujnik z zastosowaniem uległy
zwarciu.
Jeśli utratę produktów i wydajności można powiązać z konstrukcją
maszyny, wówczas klient najprawdopodobniej zwróci się do konstruktora maszyny. Jeśli
nie, klient musi ustalić, czy w rzeczywistości było to spowodowane przez jakiś wewnętrzny
problem. Przykładem
może być to, że połączenie między czujnikiem i kablem nie zostało bezpiecznie
zamocowane.
Konstruktorzy maszyn i ci, którzy ich używają, mogą wyeliminować
te niuanse, upewniając się, że określone elementy są certyfikowane zgodnie z
wymaganiami środowiska, w którym działają. Bezzakłóceniowe systemy łączności i
systemy I/O zostały zaprojektowane w celu ograniczenia tych niuansów, a także
przyspieszenia procesu rozwiązywania problemów.
Ray DiVirgilio, menedżer rozwiązań dla
naszej marki Lumberg Automation, stworzył raport, która dotyczy
bezzakłóceniowych systemów I/O. Przygląda się tam zaletom systemu z
uwzględnieniem zawsze ważnego tematu ROI.
Zobacz i daj nam znać, co myślisz o ROI i do kogo się zwracasz,
gdy maszyny zawodzą, w komentarzach poniżej.
Jeśli masz jakiekolwiek
pytania, wątpliwości czy uwagi, zapraszamy do kontaktu! Jesteśmy do dyspozycji
od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00.
Tel: +48 32 256 25 33
E-mail: info@pf-electronic.pl
Komentarze
Prześlij komentarz